Sunday, November 8, 2009

Hot FM Mini Jam

Hot fm mini jam...yahhh..dgr name aku mcm excited je nk pegi...last2 da pegi mmg bullshit bosan gile...ha ha ha~~aku, ros ngn lobos smp kt ipo dlm sekitar kol 1 kot...then tgk2 xde ape...konsert stat pukul 3...then dpt tau yg dtg salah sorg artis nye adalah Aizat..dem...nape aizat agi...kn da tgk aritu tyme convo....

so g sane sempat la beratur amek signature Mila..itupon sbb line tgh xramai org..then ape agi amek je la....dah amek tuh..ktorg blah makan kepsi sbb ros nk makan kepsi...tgk2 baru pukul 2.10...ape lg...alang2 g ipo xkn laa g makan kepsi jee......lobos pon mencadangkn ktorg men boling..so men 1 game je laa sekadar nk melepaskn kebosanan dr duk dlm bilik je....ha ha ah~~~

dr smlm ape yg aku wat???layan the big bang theory dr season 1....so skang baru merangkak ke season 2...thanks to FaKe sbb ade simpan series tersebut...series tuh sgt unik n klakar....sbb ape yg wat kn aku rase kelakar??? aku rase sbb ape yg dorg ckp based on science tuh kdg2 aku pon xpaham satu hape....ha ha ah~~

k mengantok nk tdo...nitey nyte..esok mahu ke teluk intan makan durian..nyum nyum...sedapnyee duriannnn....~~~

1 comment:

Anonymous said...

harap komen ini tidak terlalu lewt utk dibaca dan actiaon sempat utk diambil selepas ini..

memandangkan nak g teluk intan utk makan durian, x salah r kirenye bawak balik barang 1 2 guni untuk sy kan..

kalo bawak balik utk sy, awak memg shbt shati sjiwa yg baik ag mulia..sama mcm saya yang baik hati nih