Tuesday, December 8, 2009

Serabut Kepala Otak

Serabut 1

Memikirkn keputusan yg aku kene wat...aku di suruh wat sumthin yg aku sgt2 xsuke tp kalo aku wat jugak aku dpt menyelamatkn seorg budak kecil yg berumur 11 tahun...so aku xtau ape yg aku kene pilih n wat...dan skang aku amek pilihan utk tidak membuat perkara tersebut maka skang ni aku xtau ape yg telah terjadi kepada budak kecil tersebut...Moga2 Allah melindunginya....


Serabut 2

Jauh2 sudut hati aku, aku rase sgt2 bersalah kt sumone....tp bile2 dipikir2kn aku mmg xbersalah pon sbb aku berhak buat ape yg aku nk wat skang ni....tp tuh la perasaan bersalah tuh tetap ade...So ape aku patut wat skang ni??? teruskan membuat ape yg aku wat skang n terus dibelenggu rasa bersalah ataupon berhenti je ape yg aku wat ni....-_-''


Serabut 3

Report rasenye kene hantar dlm lebih kurang xsampai 2 minggu lg rasenye..itu pon berdasarkan dr GA coordinator tok department laen...department kemi xde kabor berita lg....Tp satu ayat report pon xsiap lagi....mood utk membuat ripot belum kunjung tiba akibat kepala berserabut dgn serabut 1 dan serabut 2 tersebut....aduhai....izyani!!!! kamon baby....clear ur mind n focus on your research!!!!

No comments: