Monday, August 15, 2011

Ramadhan 15

Wa....da nak dekat setahun xpost pape dlm blog...hehe...kejap je da Ramadhan ke 15 dan hujung tahun ni genap 2 tahun 1/2 perjalanan masterku di UTP....Syukur Alhamdulillah kerana aku dpt process thesis draft correction ngn sv aku....moge2 dpt habiskn dalam tahun ini jugak....

Hari ni first time aku berbuka puase di luar...selalunye di masjid UTP saje...hari ni dpt la makan dabel GCB kegemaranku bersame Sabreena dgn Kak Neeza...Hari ni jugak ade beberapa perkara lawak yg berlaku kt aku....pertama skali adelah aku tersilap kereta mase lepas berbuka...deret kereta 3-3 kaler ungu so aku ngn konfidennye pergi ke kete hujung skali2 bile tekan alarm upenye kete kat blakang skali...alamak malu gile sebbek ade sorg je middle-age chinese kt situ...kalo dak2 muda kompem sah2 kene gelak tu.......ha ha ah~

then another plak mase nk beli lauk sahur kt v2 td ade sorg dak undergraduate ni approach ktorg mintak jadik model islamic pakai jubah sume siap2...dak tu siap tunjuk lagi gamba model2 dorg....mmg tersangat2 lawak n ktorg pon menolak offer tu...kalo nigel barker yg nak amek gamba ktorg sah2 ktorg tang tu gak stuju!!!ha ha ha~

ok la selamat menyambut ramadhan al-mubarak....same2 la kte memperbykkan amalan2 kte di bulan puasa ni dan semuga amalan2 tu terus dikekalkn even bukan bulan puasa pon kn...Semuga kte mendapat rahmat dr Allah SWT dan dimasukkan ke dalam syurga atas rahmatnye juge....akhir skali pepatah dr takzirah aku dgr kt surau pengkalan td....aku bg kesimpulan je la kn...

"tidak masuk syurga seseorang itu atas amalan2 nya tetapi masuklah syurga seseorang itu kerana rahmat Allah...semuga kte semua mendapat keredhaan dan rahmat Allah SWT"





1 comment:

My Name is Far said...

hehe ! salam ramadhan ~ tumpang lalu yani ~