Monday, March 1, 2010

Shabu-Shabu Restaurant

Tadi aku baru balek dr makan steambot dkt Manjung...Name restoran tersebut ialah Shabu-Shabu Restaurant..nyum2 mmg kenyang gile makan kt sini..harganye pon berpatutan..hanya RM16 dan korg bole makan sepuas2 hati smp perot meletop...ha ha ah~ Walopon aku tau tempat ni mmg xsebest dan semasyuk MP tp dgn harga pon RM16 compare ngn MP RM30..mmg berbaloi..aku pon baru sbnrnye tau pasal tempat ni gara2 Jefri memperkenalkn kt aku..hihi~

Memule tuh mmg xterpikir langsung nk pegi skang tp tetbe rumet mau pergi memandang besday die arini, 1 Mac 2010...Happy 24th Birthday my roommate~ Jadi aku pon pergi2 la mencari org...nk ajak ros die da balek kl, ipe plak xleh, intan asek idle je dr td...so aku ngn mira ajak kak syuk n aku pon ajak Jefri...Maka kami berlima; aku, mira, kak syuk, Jefri n sorg kwn die, Helmi memulakan Jalan2 carik makan ni lepas maghrib...sampai kt sane dlm pukul 9.30 malam gitu..

Tempat die nice..ade aircond, bersih dan yg paling menarik penuh dgn makanan...muahahaha~ aku pon ape lg...pas dpt duduk je trus aktiviti menerjah makanan..first2 mst carik nasik dulu sbb dr pagi tadi xmakan nasik..Yang xbestnyee part bahagia grill2 ni kene amek pastu baru soh dorg masakkn..mmg lambat la nk menunggu xmacam MP yg mmg sedia ade..hihihi~~

Sambil makan2 melantak mestilah berborak2 kn..yang part xleh blah ni si Jefri la dr awal smp skang dok kate "sy ni pemalu" padahal die yg melantak paling banyak..malu2 pon pinggan licin gak...ha ha ha..yg kesian mira la asek kene perli je ngn Helmi..ni sume gara2 kwn mira yg keje kt TLDM ni dtg singgah sekejap just nk wish besday..then Mira leh ckp gini "asal suara dah laen" upenye2 last dorg jumpe sejak darjah 3...mmg la suara laen..dulu suara kanak2 kot..hahahaha~

Yang penting kedai ni mmg best.....berpatutan dgn harganye dan tomyam die sedap juge...Cube2 jangan xcube kalo x rugi tau.....



Ni la muke depan kedainyeee..nice kn...

nyum nyum steambot sudah siap...

Tengok..gamba bear pon ade..comeynyee...

Bintang pon ade gak...hihih~

Ni udang, sotong, ayam, daging dan kambing yg telah di'grill'...sedap tau...

Pencuci mulut; kek, buah dan aiskrim.....




7 comments:

Anonymous said...

pembetulan 2 fakta dalam post ini..
1) jeffri sememangnye seorang yang pemalu..
2)mana ada jeffri melantak paling banyak..die makan sikit jer..slow and steady...

_izis_ said...

eleh..pemalu la sgt....

mmg makan slow and steady...

tup tup mak aih...

sampah2 berlambak tuh..ha ha ha~

Anonymous said...

sampah2 tu share...bkn sy punyer sorg...ish3...

btw, suara sy ok lagi hari nih...belum berubah lagi...tgklah nant 13 ke 14 thn ag...mayb berubah skt kot...

Unknown said...

ha ha ha~

perli rumet sy...

bgtau die....^^

Anonymous said...

hahaha...memg nak suoh gtau pun...

intaNadia said...

aaa ruginye aku idle aritue

len kali leh ajak aku ye =)

_izis_ said...

xpe intan..lenkali kte pegi lg...

hiihihi~~