Wednesday, February 24, 2010

Air Tin

Ketika aku pulang bercuti ni aku dikejutkn dgn cerita pasal kawan abg aku ni..Family aku cerita yg 2 minggu lepas abg aku pergi ke Terengganu disebabkn rakannye meninggal dunia...ok kt sini aku nk cerita mende penyebab kenape rakan abg aku tuh meninggal dunia...Innalillah...

Kisahnye bermula disebabkan AIR TIN!!!!!ye kawan2...sy ulang..air tin...dr cerita family2 aku, rakan abg aku tuh saket sejak minum air tin yg telah dikencing tikus...jd kwn2..kalo nk minum air tin tuh basuh la dulu ye...xpon pakai straw lg selamat kn....Doktor kate abes rosak sume organ2 rakan abg aku tuh smp meninggal..kesian die aku tgk xpasal je....

Jadi disini aku nk amek iktibar akibat minum tin ni bahaya....basuh dulu permukaan depannyee or pakai straw je lg selamat kn....Al-Fatihah kepada rakan abg ku itu...


No comments: