Wednesday, February 3, 2010

Outing~

hari ahad yg lepas, mira mengajak aku ngan kak daya keluar ke Ipoh bersama rakan Mira, Zie..tgh2 ujung bulan elaun xmasok lg ni aku selambe je g kuar Ipoh..syukur la sumenye dibelanja oleh rakan mira, Zie tuh..Thanks...

aktiviti pertama bile aku sampai Ipoh ialah mencarik makan utk mengisi perutku yg lapar ni..pastu plak ktorg men boling smp 2 game plak tuh..game pertama tuh agak rancak la bermaen walopon aku ni xreti maen boling...bile da masok game kedua aku da mule saket2 tangan...baling boling pon masok longkang sokmo....

sebenarnye kt sini aku nk cerita mende laen...pas ktorg maen boling tuh, ape lagi..aktiviti makan2 la...yg menariknye ini pertama aku aku try makan Nasik Ayam Penyet..Franchise ni baru bukak kt depan jusco tuh, belakang court mamoth (camni ko eja aku xreti) urm..sedap jugak ye nasik ayam penyet ni...menu ni sebenarnye berasal dari Indonesia..jadi pade sape2 yg xpenah makan tuh, silelah try ye..mengikut rumetku, Mira, nasik ayam penyet ni xsesedap yg ade dkt restoran ni utm dulu...tp bg aku sedap jugak la lgpn bile lagi mau try makanan org Indon kn..xkn nk kene terbang ke Indon plak kot...-_-'''



ha...byk btol outlet die rupenye..kt bangi pon ade ek...

urm..ini la nasi ayam penyet..ade nasi,ayam,tempe,tauhu,timun dan kangkung celur

dah kenyang2 tuh, kami berjalan2 ke Greentown Mall..jalan2 punye la jalan aku terserempak ngn besfren aku time skolah dulu...wah..mmg rindu la kt kwn aku yg sorg ni..da la da maken cun..aku gak yg xcun2 dr dulu smp skang..sempat la kami bertukar no telefon b4 kami berpisah..miss u kaklong~nk jalan lame2 pon xbest sbb duit xde kn jd Zie tuh cadangkan ktorg karok kt sane je...die belanje jd ape lg..balun je la...sempat la layan 3 lagu sorg kn....

jd cmtuh je la kisah outing aku ni...xmenarik pon kecuali aku dpt merasa menu baru..hihihi~



3 comments:

fyEk said...

yani ade blog!
xbgtaw pon..isk..

Uena said...

siyes sedap?? wah~~ wah~~ nk gak gi rase!! hahaha~
tu r, de blog diam2 lak tuuuu :P

_izis_ said...

erks....

cmne korg leh tau..

aku wat senyap2 je tau...

rahsia2 jgn gtau org...hihihi~