Thursday, April 1, 2010

Burger Malaysia..........???

Hari2 bese lepas kelas tuisyen kegemaran aku adalah singgah di Taman Maju dan beli burger kt gerai2 jual burger...satu gerai burger kegemaran aku terletak di antara stesen bas Seri Iskandar dengan Petronas...

Gerai tuh mule2 diperkenalkn oleh Syahmie kepadaku..Pakcik jual burger tuh adalah pencen askar..Even lepas Syahmie dah g intern pon aku still suke makan burger kt situ...aku bwk plak rumet aku makan situ...die pon suke gak....salu sgt g sane makan burger smpkn pakcik tuh siap nk ngorat aku lg...hahaha....~

Then, da lame xpergi lepas kes kene ngorat tuh...dan satu hari aku mengidam burger...Ape lg pas kelas tuisyen, aku ajak Mira singgah g gerai burger...EH!!!!!!!!!!Pakcik tuh da xde la.....yg ade cume satu gerai baru bukak....aku pon terpaksa la mencuba burger abg tersebut disebabkan hampa burger pakcik tuh da xde...

Bagi aku, burger abg ni jauh lg sedap kot...Sebab abg ni wat spesel....die akan celup daging burger yg digorengnye dlm sos blackpepper...nyum nyum nyum...ala2 prosperity burger tuh cume ni cume gerai je la...

So sekarang fevret burger aku adalah Gerai Burger Abg Petronas...dgn harga RM3 aku da dpt burger spesel....hihihi~



8 comments:

Anonymous said...

ha tu la lain kali bila org dah ngorat tu makin selalu beli burger dia,bkn menyepikn diri.silap2 nnti klu selalu beli leh dpt diskaunt/free terus.kan dah rugi....normah

_izis_ said...

ha ha ah~~

cuak la plak pakcik tuh ngorat2..

siap ajak g deting lg tuh...

Anonymous said...

len kali lanje fiz kt kdi tue eh...

nk ase burger prosperity mesia...

_izis_ said...

ha ha ah~

bole je...anytime...~

Anonymous said...

hohoho
cam2 ari selasa dpn la
dell~

Unknown said...

ok...set...

nway deal bukan dell ye...

ha ha ha~

Anonymous said...

jom lah try the biggest burger kat malaysia plak kat usm cafe...rm30 sbijik..jom2 try..

_izis_ said...

siyes ke biggest burger malaysia??

masok malaysia book of record ke??

uish..mahalnyeee.......