Saturday, April 10, 2010

Jalan2.......

Hari ini hari jumaat..rumetku telah pulang ke rumahnye utk mengambil periksa PTD dan sempat utk deting..Gudluck Mira~aku seperti biasa duduk di bilik mengadap komputer sambil mengecek ape yg terbaru yg telah Fake donlot...Sebenarnye ade je keje aku perlu selesaikn tp perasaan malas aku ni menjadi2 plak...

oh..terlupe..sejak beberapa hari ini aku mcm obsessed ngn satu community yg dipanggil "YouthSays"...Hai dan salam perkenalan diucapkan kepada rakan2 virtual ku yg baru...Terima kaseh kerana sudi menjadi follower sy....

Tengah hari td, ternampak status intan mengajak menengok wayang bertajuk "How to Train Your Dragon"..jd cek2 la website TGV utk tayangan pada petang ini...aduh..ade satu je....b4 bertolak tuh singgah g batu gajah amek parcel intan...then sampai2 je..mak aih...FULL!!!!hoi..korg sume ni xkeje ke skolah ke...kan hari jumaat..petang pulak tuh...

Aku yg mmg nk tgk wayang mencadangkn tgk Clash of The Titans..woh...best2...ala2 ade transformers lg...kelakar pon ade gak....



Untuk mengetahui cerita ini sile lah tgk sendrik ye...tak pon KLIK SINI!!!So berpuas hati aku dgn jalan cerita dan aksi2 yg menarik...Naseb baek tak tgk yg 3d sbb dpt byk komen kate The Clash of The Titans 3D sucks!!!!

Sudah menonton ape lagi aktiviti berjalan2...Teringin nk tgk product baru Siti; "Simply Siti" kt Watson..uish..mahal!!!bedak compact je da rm50++...oh..dorg tengah melancarkn product seluruh Malaysia...Mereka akan tiba di Kinta City, Ipoh padan 21-25 April ni..Jangan lupe dtg ye...dan ade kemunculan artis pada 25 April..agak2 Siti la yg dtg kn sbb produk die kn...So sape2 yg nk tgk Siti bole dtg la ke Kinta City 25hb ni..Untuk negeri laen aku xbrape sure..jadi pastikan anda mendapatkn pamphlet mengenai Simply Siti di Watson ye....


8 comments:

Anonymous said...

hey kaki wayang ye...rajin betol g tngk wayang tuh...silap2 1malaysia pnye wayang yani dah masuk...

_izis_ said...

eh...xde la..

sy mmg suke tgk wayang...

byk gak da tgk kt wayang..

urm tp sape ye..bole kenalkn name x..

intaNadia said...

hoho...camne aku bleh x pasan hero cite nie adalah hero cite Avatar...ayarkss

_izis_ said...

la..yeke..aku tau sbb tgk trailer..

die pemes pas cte terminator kot pastu avatar...

fyEk said...

best kah?
ada dgr2 komen cam kurang pengisian jalan cter?

_izis_ said...

best la jugak..

rase berbaloi la tgk wayang...

byk dgr komen 3d yg xbest...xtau la btol ke x...

Umie said...

dah lama dah umie x p tengok wayang. 22/5 ni genapla 1 thn x jejak kaki ke panggung wayang...last p tengok tu pun time birthday hubby...hehhehe

_izis_ said...

wah..lame tuh umie...patut ajak la hubby g deting skali skale...

baru le best...