Tuesday, May 4, 2010

Cantiknyee Blog aku....hehe


mesti korg kate aku perasan kn...


padahal blog xcantik mane pon tp perasan cantik...


kalo xcantik xkn la aku dpt award kn.....


1. buat entry tentang award yg cntik ni


2. copy badge 'Beautiful Blogger Award'


3. ucapan terima kasih dan letak link pemberi award pada
entry tersebut

nk ucapkn terima kasih kepada missglam sbb bg award ni kt aku...
ternyata ade jugak org yg rase blog aku ni cantik...kan kan...

4. senaraikan 15 blogger sebagai penerima award.

Far
Fy3k
Uena
Mira
Intan
Jeffri
Hafiz
Titan-X
Yus
Fiza
Allisa
Umie
Suli
Tachi
Call-T

ok..cukup da rasenye 15 org..sape2 yg dpt award tuh sile2kn la ye...



4 comments:

Nurul said...

Salam.. mekasih :) wah amat terharu ni!! blog shantek?? :) mekasih.. uhuhuhu terharu lagi.. ok.. sy akan cube mempercepatkan buat entry ni.. huhu ngah rush buat report praktikal ni.. mau penat ni..

~ yus ~ said...

wuawuawuawua.. award blog cantik.. pergh! tahniah izis..
err.. blog saya cantik kah? simple jer.. ehehhe.. anyway, bohot bohot syukriya.. tengkiu banyak2 eh izis! :D

_izis_ said...

ha...da dpt tuh ape lg...

tayang la award tuh kt sume~~

mihmihmih.. :3

QaRaMi HasHim said...

mmg cantekk pun blog nie..
nak jgak mnang mcm korunk.. so,

marilah ramai2 singgah kejap di belog baru saya.

http://malaysianhotblog.blogspot.com

saya perlukan sokongan anda..