Saturday, May 1, 2010

Happy Labour Day!!!

Sebelum memulakn entri aku ni, aku nk mengucapkan Happy Labour Day kepada semua yg da bekerja termasok la lecturer2 ku....Kt sini ari jumaat da cuti menggantikn Hari Pekerja yg jatuh pada hari Sabtu jd ramai gak aku tgk student2 yg balek...tak terkecuali kwn aku yg turun ke kl semata2 nk tgk konsert Tokio Hotel...Korg kenal ke sape Tokio Hotel ni...aku pon baru kenal bile die nk dtg Malaysia kn....siap donlot full album lg...Band ni femes ngn lagu die bertajuk "Automatic"...Utk lebih info mengenai band ini, sile KLIK SINI!!!

Oh....terlupe cerita pasal movie yg aku baru layan ari Selasa aritu..
THE LOSER!!! best2 tau cte die..kelakar dan penuh aksi....Cerita ini mmg korg xrugi la tgk kt wayang....Cte ni mengisahkn satu group askar yg telah dikhianati dan sepatutnye dorg mati dlm satu mission ni...tp dorg hidup...jd dorg hidup kt tempat org sbg org biasa sampaila dtg sorg pompuan ni, Aisha yg suroh dorg balas dendam kt Max....Cte ni kelakar dlm wayang tuh byk gak gelak... :D Jadi jgn lepaskn peluang utk menonton cerita ini di wayang ye....



Hari ni byk dihabiskn masa di bilik saje...pagi td lepas menghantar Intan ke ktm, aku dan rumet meneruskn pencarian utk mencarik makanan..brekfes!!!!!Satu Batu Gajah tu ktorg pusing nk carik tempat makanan...Tetbe teringat yg Intan cte mase on d way nak ke ktm pasal Nasi Ayam sedap dekat stesen ketapi lama...Jadi kami bercadang nak brekfes ke sane...Pagi2 ade jual laksa, mee rebus, mee kari, nasik ayam...terkejut gak aku sbb xbese ade makanan cmtuh pagi2...aku cm bese makan nasik lemak je sbb makanan brekfes kegemaranku....Mira plak mintak mee rebus satu..pas makan tuh ktorg siap tapau lg nasik ayam die tok lunch ni..Urm...sedap jugak....sape2 yg dok dekat2 leh la cube2 ye...nnt nk try laksa die plak, mayb..

Ada 2 hari cuti lg..(walopon bg aku hari2 cuti kn...haha~) So esok Mira cadang carik baju kurung kt Greentown Mall..ktorg nk kene carik baju tok g majlis perkahwinan kwn masing2..kalo xsebab aku kene carik baju kaler putih, xkose aku nk beli baju baru....Mungkin ini mase nk try burger double McD tuh..hehe~~~~

Next plan : nk tgk IronMan 2!!!!!


4 comments:

Anonymous said...

i like yg part burger dabel tu...huhuhuhu

CEO said...

selamat..selamat....

Titan-X said...

ok, next tgk ironman 2 jangan lupa ajak aku... :D

_izis_ said...

hohoh..ok jom..

set tgk kt ipoh ni...ko banje ek...

ngeh3...