Sunday, May 2, 2010

Shopping Sini Sana

Kalo dgr dr tajuk ni mesti korg kate aku ni kaki shopping kn...takla..sbnrnye aku ni jarang sgt shopping...entri aku ni nk cerita pasal jalan2 bersama rumet mencarik baju kurung sempena perkahwinan besfrenku, Emma..Aku dan kawan2ku ditugaskn menjadi 'flower gurl' mase perkahwinan emma nnt jd kami sume kene pakai baju kurung putih....

Kami berjalan2 ke Greentown Mall meneruskn misi kami mencarik baju kurung putih.....kene plak mencarik yg plain...

hasilnye......

tadaaaa.....



ha..naseb la ema kalo baju ni xcantik.....ni je yg aku ade..yg beli yg renda2 tuh kang nnt org kate aku plak yg nk bernikah..ha ha ah~

then, lepas da berjaya mission aku ni, aku turun la ke bawah shopping brg2 keperluan sikit sebelum mengisi perot yg lapa ni...

Next destination : ke Mekdi medan gopeng....yihaaa....nk try double burger yg baru....weeeeeee...


Jadi ini yg mengisi perutku...


Double Spicy Chicken McDeluxe

Besarnyeeeeee.............ni pon aku amek regular je...da ketat perut da......aduh...

Tgk tuh...nk sumbat kt dalam mulut pon xmuat........


Last sekali, sebagai pencuci mulut aku try ice cream sundae mango peach yang baru..combination yg menarik dan sgt sedap....korg mst try tau....pasni nk try McChicken dabel plak....hehe~



12 comments:

Tafseeradiome said...

greentown mall?macam pernah ku dengar.kat ipoh?UO?

_izis_ said...

aah..kt ipoh ili..... :)

~ yus ~ said...

hello izis!! kenal saya? saya kucen cumel dr YS.. hahahha.. yus la.. ;)

jumpa blog kamu nih.. ni yg nyebok sini.. lalalalalla~

_izis_ said...

ha ha ha~..kenal2...

xkn la xkenal... :)

thanks for drop by..

Titan-X said...

ececece... padahal muat je mulut tu kalau xde kamera kat depan tu.. lalala~~ :D

_izis_ said...

ape ko ingt mulut aku ni besau cm moto besau ko tuh ke...

kecik comey je tau mulut aku ni...

jeles le tuh...

Tafseeradiome said...

owh dulu dok ipoh kalo nak beli jubah ke baju melayu..tu la tmpt saya pergi.huhu.dah bertahun tak pergi sjk pindah penang.windu ipoh

_izis_ said...

xyah windu ipoh la...

bukan ade ape pon sgt ipoh...

penang lg best...

Nurul said...

salam.. tadi sy makan mc flurry mango peach.. gara2 teringat entry awk ni.. ahahahah :P sedap!

_izis_ said...

kn kn..da ckp sedap.....

sape2 lg nk try....

hudhud said...

ok mmg tak sabar nk try burger ni ! haha

Nurul said...

hhehehe mmg2.. nak makan lagi eskem.. tp tunggu lg 2 bula lah..kalorinye tak tertanggung dek badan y makin kembang ni.. hehehe