Friday, May 7, 2010

Emotionless

Baru lepas mark Project 1 student Engineering Graphics..korg ni saling meniru ke ape..pesal gamba same je..sebbek akak ni baek hati tau...skang ni mood blurr sgt2 sbb byk sgt nk kene pikir...jd last2 malas nk pikir...sbb tuh tajuk entri ni emotionless...sbb aku terlampau byk nk pikir n accomplish smp aku blur...

Sume org memuji2 status gtalk ku - "yay..paper sympo aku da siap..jom enjoy.." padahal tahukah kamu itu hanya scam semate2...ha ha ha~ ingtkn da siap tp pas jupe sv ari rabu arituh kene edit sket2..touch up cantik2...baru la siap....

Then discuss pasal nk run project aku kt plant selama 6 bulan...mak aih....sv aku ni konfiden sgt ngn project aku ni yg ntah jadi ntah tidak....cuak la kalo berjaya xpe...kalo maken worse cmne??risonyee la hai...Semoge project ku ni menjadi Ya Allah...then ape lg...disebabkn nk tggu selama 6 bulan jd masalah pasal publish paper selesai....yay..kene tggu smp projek siap.....

then, timbul lg..............CONFERENCE!!!!!Aduh....smp aku xtau nk pikir mane....usha2 punye usha ade 3 conference place yg available n seswai ngn projek aku...


nak g mane satu ni..xpe...cube nasib mane2..kalo dpt sume baru la pilih salah satu kn...jd due paling dekat nk hantar abstract adalah penghujung May ini...ganbatteee!!!

Next task :
complete kn paper
present framework dlm Visual Basic...sape2 pandai VB mintak tlg ajarkn...
Thesis writing
Conference
Publish Paper

Kalo da siap tuh bole laa aku grad tok tahun ni...disebabkn aku beriye2 benar nk abeskn master ujung tahun ni..jd aku kene push diri aku sket...

Oh..lupe....aku da tgk IronMan 2 seperti yg aku plan dulu dlm entri aku yg lepas...best2 la jugakk...tp aku suke lg kot IronMan 1..Bak kate Syahmie, xde klimaks dlm IronMan 2 ni....


Tp papepon mmg la xrugi tgk...mule2 aku ingtkn penghujung IronMan ni die akan mati tp salah plak..aku lg suke kalo die mati...hahaha..(kejam²) Tp da die tanak mati nk wat cmne kn...Tp Scarlett Johansson dlm tuh mmg HOT!! Jadi pade sape2 yg xtgk lg..sile la tgk ye...best dan mmg xrugi....



8 comments:

insta: lea_na_nur_ said...

hihhi..hero mne leh mti kak..hihihi..kalo mti bkn ironman la..huhhh....best ke??xmint ironman..mint spidey~

key-one said...

haa suda tgk da iron men..
mmg best..
kelakar abesss...haha

_izis_ said...

usagi nana: best la..rugi xtgk..cepat2 donlod yg 1 nnt leh g tgk yg no 2 punye...hehe~

key-one: btol2..kelakar...gelak sakan dlm wayang tuh...

~ yus ~ said...

dah berkurun lama tak nengok wayang.. isk~ :-/

Gorengbaek said...

uh??vb??coding javaScript jek kot~~~

tak aci sungguh...Iron Man 2 aku tak tgk lagi..aritu ingat nak p tgk..wayang full house beb..

Anonymous said...

gud luck la yea tok conference n ur msc ;)

_izis_ said...

gorengbaek : woo..cepat2 la pegi tgk...ajar kn aku VB oi..

hafiz : thanks fiz..

Ashieee said...

Iron man 2 terbaek!

http://changkatbukitbintang.blogspot.com